Sköna söndag




Jag sov betydligt längre idag, än igår. Kanske behövde det. Nu väntar jag på havregrynsgröten och kaffet. Det ska smaka! :)

Bröt jag förresten mot sockerfria oktober igår när jag åt popcorn..? :S Tänkte inte ens på det. Failure..

Planerna för dagen är att plugga lite. Läsa ut det häfte vi hade i konkurrensrätten och filura lite på den gruppuppgift vi fick strax innan vi slutade sist. Redovisning imorgon. Den var lite klurig, men jag tänkte jag skulle få koll på det.

Ska också ta mig till gymmet så att jag med gott samvete kan säga att jag klarat min egen utmaning att hinna med två eller (i detta fallet då) tre gånger på gymmet per vecka. Heja mig..!

De kommande veckorna måste jag planera min pluggtid lite bättre och vara mer disciplinerad än vad jag varit tidigare. Har i oktober två kämpiga tentor som jag tänkte klara med bravur, eller iaf lyckas med :) Det är iaf skönt att engelskatentan är över.. Den andra kommer inte förrän i december tror jag..

Men nu är det iaf fokus på ekonomin och offentlig upphandling samt förvaltningsrätt.


Wow - idag är det kallt..! Började använda vinterjackan i veckan. Det var nog inte tillfälligt då... Kanske ska hänga in vårjackan i garderoben nu då...

Snart är vi där:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0