Pjuuuh....!




Hej!
Kom precis hem från gymmet. Ska äta knäckemacka med kokt ägg. Mums..! Dagen höll på att sluta i katastrof...faktiskt. Jag åkte in till stan och köpte en mask på Bodega. Det kommer bli skitbra. Får inte glömma skinnhandskarna sen. Sen tog jag mig till systemet och inhandlade vin inför ikväll. Blev upphämtad vid grönsakstorget och åkte till gymmet.

Ställde mig på crosstrainern och eftersom jag inga fickor hade på byxorna la jag nyckeln i samma fack på crosstrainern som jag la mitt träningskort. Det skulle jag inte ha gjort. Den ramlade ner i en springa.

◊ Extranyckeln till låset ligger hemma. (tror jag)

◊ Hemnycklarna ligger i skåpet där jag inte kommer in.

◊ Extranyckeln hem ligger i Floda.

◊ Det finns ingen personal på plats då gymmet bara är bemannat mån-fre under vissa tider.

Vad göra?


Martin sa att vi kunde åka till Biltema och köpa en bultsax. Okej, men vi kör igenom gympasset först. Vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft någon med mig idag!

En av killarna på gymmet hör min frustration och uppmärksammar snart att en ur personalen (civilklädd) kommer in och går in på kontoret. Jag knackar på. (tack uppmärksammade människa...!) Han tar fram skruvmejsel då han inte hittar en bultsax, men det funkar inte. Till slut kommer han upp igen med ett gem. Smart! Det ska jag alltid ha med mig hädanefter. Eller så köper jag ett lås med kod....

Älskade ängel! Räddade min dag!

Körde ett riktigt gött pass på gymmet efter det. Nu blir det dusch och sedan är det dags att göra sig fin för kvällen. Vad jag ska vara på maskeraden får ni se senare.

Pussen..!!

Väskan kom med hem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0