Patetiska :P




Har spenderat min dag i gott sällskap. En ganska givande lektion i skolan och sedan hade jag en lunchdate med Lollo. Vi gick till Café Vanilj och jag åt kycklingspett med quinoasallad. Mums..! Sen tog vi bussen hem till Lollo. Vi drack kaffe och kollade på bilder från förr. Vi lyssnade också på musik från förr - och även låtar i stil med "En sång för de ensamma". Hahaha, sååå patetiska...! :D

När jag kom hem tog jag mig en långpromenad och lyckades svettas rätt gött. Det var skönt, men jag vet att jag fuskade. Borde tagit mig till gymmet...

Jag o Lollo kom iaf på hur mycket vi behövde en roadtrip. Det kan hända att det blir redan i helgen ;)
Ska försöka minnas detta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0