Munhygien, passopp och tentor




Hej vänner..!
Det har varit tomt i bloggen ett tag. Den senaste veckan har varit intensiv. Minst sagt.

Farmor har blivit utskriven och jag bodde hos henne över måndag och tisdag. Åkte hem på onsdagen för då skulle min faster komma dit. Jag har gått lite ärenden åt farmor, hjälpt henne med lite småsaker och umgåtts med henne. Jag är så glad att hon mår så bra som hon ändå gör..!

I måndags hade jag en tenta. Jag tror den gick rätt bra. =) Förvaltningsrätt och offentlig upphandling. Lite krångliga grejer, men det kändes som att jag hade läst på det viktigaste.

Sen var det bara att gå på ekonomin. Det har nog varit den tenta jag varit mest nervös över - juridiken är ju bara att dubbelkolla i lagboken om det är ngt man skulle fundera över. Det mesta gick bra på tentan igår, förutom en grej som jag grämer mig över. Suck, att man alltid kommer på saker i efterhand!

Så det har blivit mycket plugg och annat denna veckan. Inte haft tid till träning så därför ska jag snart till gymmet. Väntar bara på att tvätten ska bli klar.

Eftersom man har varit upptagen med annat ett tag så har jag nu en massa grejer framför mig som måste göras, helst idag. Får se hur mycket jag hinner med.

Hyn är dock mycket bättre! (trots att det varit en stressig och intensiv period med gråt, stress, uppoffringar och tvära kast) Har börjat med ProActiv igen. Det som räddade mig när jag var deprimerad och finnig när jag var 19 och precis hade tagit studenten. Det funkar för mig så det ska jag helt enkelt fortsätta med.

Funderar på att gå till tandläkaren.. Det var ju ett par år sedan nu... Så därför har jag börjat skölja munnen med flour igen. Inte listerin - det tänker ni väl på? Det är så starkt och bara skadligt för tänderna. Flour ska det va. Dentan då :)



Igår efter tentan var det riktigt skönt att bädda ner sig i soffan och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0