Hon får åka hem :)




Ser på "Allt för min syster" Kommer nog börja böla om en stund. Flickan har cancer. Blodcancer.

Ska lägga mig i sängen. Läsa igenom lite grejer. Och sen sova. Imorgon ska jag träna. Pajen har jag fryst in. Det var gott med blåbärspaj, men inte så nyttigt såklart. Undviker frestelsen imorgon och tar den med till farmor på måndag. Hon får åka hem då redan. Hon är alldeles för frisk :) Haha, fattar ni? Alldeles för frisk. Hon är 90 och haft cancer. Den är borta. (iaf vad det verkar, proverna blir besvarade om tre veckor, men nu är hon frisk iaf) Jag är så glad! Ska hem till henne på måndag, bo över både måndag och tisdag till dess min faster kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0