Hälsoresa och bootcamp




Jag läste att Glamourama-Petra är iväg på ett bootcamp med sin mamma nere i Portugal. Behöver jag säga att jag är avundsjuk?? Jag spanade in hemsidan där resan är bokad. Svindyrt såklart. För inte så länge sen läste jag om ngn tjej som var i Polen på en hälsoresa. Med hennes mamma. Hon gjorde förvisso tarmsköljning och sånt för att rensa - det kanske jag inte är supersugen på men en hälsoresa hade nog gjort mig gott. Väldigt gott.

Kanske man skulle testa bootcamp i Göteborg i 6 veckor..? Army Fitness. Vet inte om jag har psyket till det. Men kanske om lillebror är med..?

Läs mer HÄÄÄÄR

Sen blev jag jättesugen på en viktminskningsresa. Till Polen. Fann en resa med avresa från Ystad. Kostade en del, men kan vara värt det...? Vill, vill, vill göra det..! :)

Läs mer HÄÄÄÄÄÄR!

Någon som är sugen på att åka med mig..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0