FREDAG




Sådär ja.. tvätten är sorterad och disken är diskad. Jag har ätit frukost och tvättat ansiktet.

Igår efter träningen var jag superhungrig och för en gångs skull åt jag middag. Varför gör jag det så sällan? Det är ju supergott..! Gjorde ugnsbakad lax med philadelphiaost (som mamma gjorde i helgen, så jäkla gott) tillsammans med bulgur och kokta grönsaker.

Heldag i skolan väntar och därefter ska jag snabbt hem och lämna grejer och handla mjölk. Sen blir det middag på Glenns sportsbar tillsammans med Amanda, Calle, Marcus, Bergwall och Ville..tror jag. Gött ska det bli och sedan lite skönsång till det. En bra avslutning på veckan helt enkelt :)

Funderar på vinrött idag..?


Blusen kommer från Lindex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0