En helt vanlig torsdag




Imorgon är det fredag :)

Det stormar utanför fönstret och jag har inte ens dragit upp persiennerna. Jag har tvättid och springer in och ut ur källaren. Förstår inte hur jag fick så mycket att tvätta helt plötsligt..? Inte en chans att det kommer torka innan jag måste ta in det i lägenheten.

Tenta 12:45. Det kommer gå bra, visst...? Ska träna efteråt. Utan kosttillskottet denna gången. Hujedamig.

Har ingen lust att laga mat nuförtiden.. Men jag ska nog iaf ta fram lax så jag kan göra middag när jag kommer hem för en gångs skull. Innan tentan blir det fruktsallad till lunch. Mumma..! :)

(det här unnade jag mig om helgerna när jag gick på viktväktarna)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0