Denna dagen - ett liv




Är det inte så han säger, Melker, när dagen varit bra? :)

Jag har iaf haft en bra dag. Genomgång av LVU och LVM på förmiddagen, en lunch med fina klasskamrater och sedan fick vi reda på hur det hade gått i engelskan. Så jäkla bra hade det gått för mig :) Mycket bättre än jag hade hoppats på. Gött..!

Sen satt jag i solen och njöt av en kaffe medan jag spelade Solitaire och Yatzy till dess Carro slutade. Vi åkte hem till henne och lagade mat. Kenneth kom hem, vi åt och såg sedan en film. Mysdag..! :)

På vägen hem handlade jag och nu njuter jag av Melissa Horn på P3 - kan dagen avslutas bättre...?
Greys Anatomy är på i bakgrunden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0