Dagens första - och viktigaste




Jag är verkligen en frukostmänniska. Alltid hungrig på morgonen. Imorse blev det havregrynsgröt med linfrön (bra för magen) kanel och en halv banan. Och kaffe såklart. Stabilt, nyttigt och gott :)

Snart bär det av till stan och sen bort till gymmet. Igår när jag tränade kände jag verkligen hur länge sen det var jag var på gymmet. Orkade inte alls lika länge på cykeln som jag brukar men jag höll ut i en halvtimma ändå (men jag sänkte motståndet till 9) och efter styrketräningen tog jag mig an löpbandet. Tog en powerwalk på 10 minuter, joggade sedan rätt lugnt i 15 och avslutade med 5 minuter pw igen. Fan va kass. För två månader sen sprang jag midnattsloppet med bravur.  Nu blir det skärpning..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0