05:45




Det var då jag vaknade imorse. Ja, jag är lite bakis, men inte så farligt ändå. Lite seg i bollen bara kanske. Men morgonen är fin i Göteborg. =) Det ska bli lite kyigt, men ändå rätt bra väder. Får utnyttja det tror jag.

Så, vad har Göteborg att erbjuda idag? Jag har fortfarande biljetter till både entré och åkattraktioner kvar på Liseberg. De stänger imorgon. Sugen..? Sådär faktiskt..

Ska slänga iväg ett sms till Mikael o se vad han gör idag.

Trevligt igår som sagt, men jag blev lite stött på slutet...därav föregående inlägg.

Idag är en ny dag.
Nu ska jag bädda och plocka undan - sen blir det en dusch och sedan får min dag börja på riktigt. Har kollat på gårdagens idolavsnitt och ätit frukost hittills...lat. =)

Puss...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0