Man får tänka på de små




Tvättid står på schemat denna morgon. Mycket tvätt. Får lust att storstäda också, inför jul liksom, men det är lite tidigt än kanske. Och så hinner jag inte det idag. Man är alltid fullbokad lediga dagar, nåja de flesta lediga dagar iaf. Har kollat lite på Erin Brockovich-fallet.. Har ett hum om hur jag ska gå vidare iaf, känns bra.

Tog fram talgbollarna till småfåglarna och hängde upp dem på utsidan så de små rackarna får lite mat i sig nu när frosten kommit. Man får tänka på de små :)

Nu ska jag snart hänga upp den andra omgången tvätt och medan det torkar ska jag iväg o sola minsann. I eftermiddag bär det av till frisören, som jag längtar! Mitt hår är förfärligt! Men innan dess blir det kaffe med Lollo med uppdatering, och kanske lite skvaller? :)

Jag hade inget annat snöre..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0