Helgen i bitar




Det blev saker gjorda denna helgen också. Klockan 11:11, den 11/11-11 satt jag i pappas cadillac på väg ner till Ullared. Vi tog ett par timmar på Gekås och handlade lite smått och gott. Pappa hade en "påtvingad" semesterdag som vi utnyttjade väl vill jag påstå :)

På kvällen såg jag idol, såklart.

Lördagen spenderades hemma i soffan med tentan, uppe på Hemköp, inne på Allum (handlade nya jobbskor) och sen bar det av till Tina. Vi spelade spel och sen tog vi oss till HardRock.. sprang på både den ena och den andra bekanta. Kul :) 

Jag drack inte särskilt mycket och var därför inte ett dugg bakis på söndagen. Skönt! Jag satt med hemtentan ngn timma och sen åkte vi hem till Floda. Fars dag.

Mamma hade lagat mat och dessert och möblerat om och köket var helt klart - ååååh va jag längtar till jul nu..! :) Så himla mysigt! (såg på facebook att min moster redan bakat julkakor) Vi bestämde en dag att gå allihop på Jul på Liseberg i år också. Mysigt, mysigt, mysigt! Bästa tiden på året? :)





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Underbara Gekås, Ullared <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0