Helg :)




Ledig..! Eller ja, jag sitter med lite uppgifter som jag behöver göra, men snart ska jag ta helg på riktigt. Tänkte sitta till max kl 12. Sen ska jag ta mig till gymmet. Saknar gymmet. Saknar träningsvärken... I söndags hade jag go värk i armarna efter att ha kört en bröstmaskin som jag inte tidigare testat. Ska göra om det, det var gött. :)

Innan jag tar tag i det måste jag göra klart en ekonomiuppgift och en rättsutredning, eller två kanske. Borde suttit kvar i skolan igår och bollat med ngn klasskamrat men igår hade jag inte mkt lust till nånting. Jag gick hem och läste ut sista delen av Twillight. Det tog hela eftermiddagen. Så värt!

Hade velat ha sommar igen..känner mig så blek igen.
Nej, nu skolarbete..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0