Förmiddag...snart helg :)




En inställd lektion denna morgon. I eftermiddag är det engelska som gäller och sen tar jag helg. Förstår inte varför, men engelskan är inte min favoritlektion längre. Usch, det tar lite emot. Skulle egentligen satt mig med en uppgift som ska vara inlämnad när vi gör tentan i december, men den är också lite svår. Vi ska analysera ett rättsfall som Erin Brockovich har varit med i där det inte gick så bra som det gjorde i fallet som uppmärksammades i filmen. (den baseras ju på en riktigt person, det vet ni ju, så hon har haft fler case) Får ta tag i det snart, ska bara hitta fallet så jag kan skriva ut det idag.

I eftermiddag kommer tentan ut som ska vara inlämnad på måndag kl 16.

I eftermiddag ska vi också få en lista med tänkbara LIA-platser som vi kan söka inför vårens praktik. (efter den är det bara examensarbetet kvar - sen är jag klar med skolan, fantastiskt...!) Hoppas bara jag får den plats jag vill ha, denna gången.

Har hela morgonen suttit med bilder på min dator.. tänkte hitta på ngt med dem fram till jul. Vad det handlar om vore ju dumt att skriva här. Men det tar tiiiid..!


Memory lane.. Karlstad 2009..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0