Breakdown, bright side?




Har varit nära på ett breakdown den här veckan. Tror att vissa saker har slagit hårdare till än vad jag velat tro, eller anat. För många småsaker gör också att bägaren rinner över och i måndags kväll stängde jag in mig på rummet hos farmor och grät lite grann. Det behövde komma ut.

Det är lite jobbigt just nu och det som är mest irriterande är att jag inte kan peka på vad det är som gör att jag mår som jag gör. Men kroppen reagerar på det ändå. Stela leder, irriterat humör, munsår, finnar, blödningar, blödighet, oengagemang, olust till allt.

Tycker dock fortfarande det är skönt att jag inte gråter konstant som jag gjorde hösten för två år sen och inte kunde gå till jobbet för jag bara grät och grät. Så det kunde varit värre. Får ta o se det från den ljusa sidan, visst? Annars blir ingenting bra :) 

Nu ska jag sätta mig med lite ekonomiuppgifter som jag ligger efter med och sen blir det en lektion i juridik i eftermiddag - sen tar jag helg! :) och då blir det mycket Emelie-tid.

Snart är det julfest igen, DET ska bli kul. Bild från förra året, 7 kilo tyngre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0