Uppdatering



Alla inlägg är borta :( Hoppas blogg.se kan göra något åt det. Har gjort vad de skrivit att man ska, men det fungerar inte :( Jaja, löser sig nog så småningom.

Igår sprang vi Vårruset. Det var härligt och jag lyckades bättre i år än förra året. :) Hela gänget tog oss runt utan att stanna för att gå. Trots knäbesvär både här och där - vi är grymma! Picknicken efteråt var en höjdpunkt så klart =)

Idag blir det en lunch på stan med Hanna. Typ en sallad i solen.

Jag är själv på kontoret och anser att jag klarar det här galant. Har gjort en hel del och är rätt nöjd.

Nu ska jag ringa en del samtal.

Hoppas allt är bra..! Pussen o kramen..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0