Trött..fortfarande



Dagen har varit rätt seg faktiskt. Fruktansvärt seg. Kom ifrån kontoret strax innan 17 och åkte direkt hem. Somnade som en stock. Tanken var att ta en powernap - bara en liiiiten, liten. Skulle egentligen sprungit 8:an i Skatås med Mikael, men jag har ingen energi.

Har precis gjort matlådor. Inte mkt som slår ugnsbakad lax. Så. Jäkla. Gott. Tänkte jag skulle ta mig en promenad innan läggdags iaf. Igår somnade jag inte förrän runt tolv.. Sjukt. Hade sett Paranormal Activity (ja, jag är sist av alla att se den, men det har inte blivit av innan - jag är sämst på att se filmer) Tyckte den var förbannat läskig på sina ställen.

Skönt att det är en kort vecka denna veckan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0