Spärrat kortet - bara för att hitta det när jag lagt på luren....



Ja, vad säger man? Ibland är jag bra klantig alltså..! Jag förstår inte varför jag var så noga med att ringa spärrservice på momangen. Hade jag bara kommit på att min kavaj hade fickor också så hade det inte behövt bli så fel..!

Tanken med dagen var att promenera runt sträckan för Göteborgsvarvet. Får se hur det blir med den saken. Ska först till Floda för att världens bästa pappa ska låna mig pengar medan jag inte har ngt kort. (det är tomt i kylen och månadskortet går ut imorgon)

Gårdagens fyllekäk - havregrynsgröt. På riktigt. Med linfrön och kanel. Hahaha..!

Annars var det en bra kväll =)

Bakismat:


Förbannat bra på att koka ägg iaf. Perfekta äggulan får man om man har rätta känslan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0