Sommarschemat



Tisdag kväll. Klockan är snart åtta redan. Ska om en stund bege mig till Heden o se mina kära kollegor spela match. Tur att det är sista dagen för veckan imorgon. Är totalt slut. Idag har huvudvärken kommit tillbaka, men jag stannade på kontoret hela dagen ändå.

Efteråt gick jag till jobbet och hämtade ut mitt schema. Kommer jobba jättemycket i sommar. Kommer inte vara utvilad till jag börjar skolan, det märker jag ju. Men pengar kommer jag ha..! Skitbra..!

Hade dock hoppats kunna resa med min mamma till Norrland, men det blir nog inte av, har två dagar sådär retligt mitt i veckan just då som jag troligtvis inte kan byta bort. Kanske, ska se när mamma hade tänkt åka, men en vecka blir det nog iaf man får avvara. Good Luck.!


Ses i Nordstan hela sommaren sen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0