Sommar..!



Sitter i solen på min uteplats. Har det rätt bra faktiskt, men jag är lite uttråkad. Och hungrig. Tränade innan frukost och smällde sedan i mig en frökuse från 7eleven och en kaffe på det. Sedan jag kom hem har jag ätit tre knäckemackor utan pålägg och lite nudlar som inte mättade nånting. Borde storhandla. Det är liksom helt tomt här hemma nu. Får iaf bli en annan dag.

Nu känns det helt okej för de kommande två veckorna på kontoret. Kommer bokföra en hel del och ha lite lätt klientkontakt då min handledare åker på semester till solen.


Ikväll dricker jag vin med Maja min Maja. Mariella skulle på fest med en dejt woopwoop..! Så hon får hänga på en annan dag.

Vad gör ni idag?

Har just duschat och lyssnar på sommarplågor från förr. Snart ska jag sminka mig och dra på mig något somrigt. Kanske tunikan jag köpte igår? Ja, den får det bli =)

(bild från Mariellas balkong för två år sen...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0