2011-05-25 Löning ;)



Var tog sommaren vägen? Jag somnar till storm, jag vaknar till storm.. Regn och rusk och kalla vindar. :(

Igår var vi på Hovrätten, men efter två timmar gick vi därifrån och huvudförhandlingen får fortsätta eller tas om, beroende på när det sker och finns tid, för att ett vittne inte dök upp. Då det är vittnesplikt i Sverige får denne böta 2000 kronor och riskerar att nästa gång bli hämtad med polis. Mitt i natten. Typ gryningsräd..?

Efter några timmar på kontoret åkte jag till Mikael och vi åkte tillsammans till Skatås. Vi sprang 8:an och i slutspurten fick jag stanna då jag mötte en kär vän i backen. Så länge sen vi sågs..! Fantastiskt trevligt, men hade det inte varit för honom hade jag lyckats springa hela vägen ;)

Tanken var att se lite fotboll ikväll, mina kära kollegor igen såklart. Så mycket roligare att se fotboll om man hejar på ngt lag. Men jag var trött och somnade. Som vanligt. Jag somnar numer väldigt snabbt och hamnar i den djupaste av sömn.

Ny dag, nya tag. Onsdag - vi går mot helgen med stormsteg. När får jag mitt VISA-kort..??? Behöver betala räkningar och betala tillbaka till pappelappen. Åh, suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0