Väntan


Tentan är över. Imorgon börjar straff- och processrätt.

Sitter just nu som på nålar - ska få reda på om jag får en praktikplats idag. Men jag känner mig stressad. Tror inte jag får den och Tingsrätten har visst börjat höra av sig till folk. Men inte till mig. Det är sista stället jag sökt som inte redan tagit in sina praktikanter. Vad gör jag om jag inte får någon plats? :( Börjar känna mig lite misslyckad.. Fel ord, men jag börjar iaf förlora hoppet.

Har varit iväg på gymmet idag. Sprang milen. :) Klapp på axeln!

Snart ska jag skölja ur min inpackning och sedan peela kroppen.
I eftermiddag blir det en promenad i kylan med Lollo :)

Jag.Vill.Ha.Ett.Telefonsamtal.Eller.Ett.Mail.NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0