Tuesday afternoon


Ingen energi just nu..?
Ska sätta mig med lite associationsrätt ikväll - och med lite ekonomi.

Först ska jag ta mig upp till Hemköp och inhandla diverse förnödenheter. Typ banan till havregrynsgröten. =) Det är mums.!

Måste börja lyfta vikter på gymmet. Förstår mig inte på sånt. Vill ha ett program att gå efter. Muskelgrupper var för sig?? Hilfe bitte!


Fick mail från en advokatbyrå. Ska på intervju på fredag. Jag gillar inte intervjuer! Och varför hör Tingsrätten inte av sig? :( Vi är flera i klassen som hamnat i någon form av "LIA-depression" Ratade... Men det ska väl ge sig. Man kanske inte får plats där man helst av allt vill, men...

Nu ska jag ta en promenad till Kortedala torg

Puss


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha näe tydligen gillade hon Rodney mer. Antar att simon är för snäll för hennes smak. Men lika glad är vi för det... fan simon kan få mkt bättre än SAnna :D

2011-03-01 @ 17:37:10
URL: http://www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0