Tips på snygga skor??


Ja...hann ju med en tripp till gymmet imorse. Det kändes skönt. Orkade en mil idag igen, vilket jag inte trodde när jag kom dit. Föreberedde mig på en uppvärmning om 10 minuter och sedan fortsätta med crosstrainern och lite vikter, men det slutade med att jag sprunigt milen på 64,06 minuter.

Sedan åkte jag hem och duschade och åt en skål gröt innan jag tog mig till skolan. Vi gick igenom lite grejer inför måndagens tenta. Känns helt okej nu faktiskt. Allt står ju i lagboken. Gäller bara att hitta i den och förstå den ;)

Skulle leta efter skor när jag slutade skolan. Hade ingen shoppinglust över huvud taget? Dessutom hatar ju jag att leta skor. Man ska hitta ett par snygga och bekväma, man ska gå in dem och få skavsår. Åh, ogilla! Tips på snygga vårskor?

Idag syns ärren på min kind.. this is why..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0