Sunday glory


Jag blev väldigt rastlös efter att ha somnat en stund efter duschen förut. Jag drog på mig kläder och åkte in till stan. Letade efter ngn fin vardagsklänning men hittade en del annat istället. En vardagskavaj, ett par byxor (!) och ett par träningsbrallor jag behövde. Jag smet in på jobbet o pratade med några fina kollegor ♥

Mötte sedan upp Krisse och tog en sallad på Cappucino. Vi tog en promenad i ett kyligt och rått Göteborg och nu är jag hemma under filten.

Tillagar en fläskytterfilé i ugnen så man kan ha lite matlådor i veckan och kollar på Solsidan som resten av Sverige. Egentligen tycker jag inte om den, förstår liksom inte humorn. Men nu ska de gifta sig och jag gillar ju Mia Skäringer så... :)

Har ni haft en bra söndag?

Kramopuss =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0