Sökes....



Kan bocka av det mesta från dagens to-do, förutom en sak. Ja, plugget... Inte så förvånande, antar jag.

Har iaf just varit ute på en joggingtur på 45 minuter. Det gick riktigt trögt. På löpbandet finns ju inga backar såsom ute i naturen. Haha, får nog börja springa utomhus för att garantera att jag blir bättre. Sen är snuvan inte borta heller och den bestämde sig minsann att sätta sig i halsen. Dumt.

Dagens matintag hamnade på 1173 kalorier (ska få i mig 1373 kalorier om dagen). Har inte orkat göra någon middag och jag har inte haft bröd hemma.

◊ Frukost på havregrynsgröt med en halv banan och kanel. Och en kopp kaffe med mjölk
◊ En liten café au lait på rasten i skolan
◊ 5 msk keso mini och en dl bär när jag kom hem + en kopp kaffe med mjölk
◊ En tallrik yoghurt med wasa crisp mix (som jag fick på stan igår - bra när man är student :P) innan städningen
◊ Två kokta ägg innan träningen och en kopp kaffe med mjölk
◊ En tallrik yoghurt med ett tärnat äpple och lite kardemumma och en kopp te med mjölk och honung

Ingen särskilt näringsrik mat va?
Någon som har lust att laga mat till mig om dagarna? Jag är verkligen kass...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0