Snart helg igen =)


Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag kan leva på havregrynsgröt. Har just ätit en skål till lunch. Mums!

Har varit i skolan och haft ekonomi. Det är faktiskt roligt =) Men jag var trött imorse. Riktigt svårt att ta mig upp. Glömde såklart packa träningsväskan. Istället var jag förbi affären. Behövde mer frukt och sådant. Imorgon ska jag göra KESO mellanmål på egen hand :) Har lite bär i frysen och köpte med mig hasselnötter. Billigare så :P

Ikväll ska jag möta upp Lillasyster i stan - hon ska sova här då hon är på teater till sent på kvällen och börjar skolan rätt tidigt imorgon, förstod jag det som. Ska bädda i soffan ikväll :) Mysigt med sällskap!

Ska bara smälta maten lite - sen blir det träning. 45 minuter på crosstrainern idag. Hoppas hitta någon rolig tidning. 

Sen förberedelse för morgondagens intervju. Och just det - tenta på måndag. Kanske ska läsa lite där också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0