Shopping??


Godmorgon! Klockan 5 imorse satte jag mig upp och tände lampan. Jag insåg snart att klockan var alldeles för lite så jag släckte igen och la mig. Jag hade bokat tvättid nu på morgonen nämligen och trodde det var dags.

Jag har varit vaken ett tag och nu är sista maskinen igång. Hade inte mycket tvätt. Så skönt :)

Jag har ett galet shoppingsug! Problemet är bara att hitta rätt grejer. Jag vill ha kläder såklart. Jag vill ha snygga klänningar inför LIA:n och en snygg kjol som man kan ha blusar till. Dessutom borde jag väl införskaffa finbyxor... Kanske borde vänta till jag får den där trissvinsten? Eller iaf till jag vet var jag kommer göra praktiken?


Förresten - det regnar ute.

http://pinkstreet.blogg.se/2010/february/mer-om-shopping-och-tips.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0