Så mycket jag vill ha...!! Och behöver...


Som ni förstår är jag inte på mitt bästa humör dessa dagar. Hoppas på att det ger sig snart. Känns iaf bättre idag än igår. Har gjort en skitgod sallad till lunchen idag - är redan sugen på den. En klasskamrat har alltid en vinägrett över sin sallad som ser så god ut. Jag köpte den. Druvans pestovinägrett. (stavning?) Så jävla god.

På fredag ska jag jobba. TACK! Behöver verkligen pengar.! Är galet fattig just nu.

Och det är så mycket jag behöver.

♣ Dator (min börjar ge sig, hoppas på att den håller ett tag till)
♣ Skor - alla mina är trasiga. Då menar jag alla.
♣ Kläder inför LIA:n (om jag nu får en plats :P, nej, jag är inte bitter ;) )
♣ Nya träningskläder!! (särskilt en ny sportBH)
♣ Nya träningsskor

Och så det där vanliga: mat, hyra.. :P och andra räkningar..

Bättre dag idag?

Vill ha miljöombyte också. Ta mig med någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0