sa jag pluggdag?


Sitter med en kopp kaffe. Det var skönt med en promenad, trots blåsten. Ska snart skölja ur min hårinpackning. Sedan blir det stan och förhoppningvis lite skoshopping. Måste bara kolla mitt konto..

Har börjat kika på kläder inför LIA:n också (praktiken) Jag vet att jag inte fått någon plats ännu, men var man än hamnar måste man ju vara proper - visst? :) Synd bara att man vill ha så mycket. Plånboken är liksom inte så välfylld nowadays.

Mycket plugg var det sämre av. Har suttit en timma imorse. Jag kan en hel del, vill jag tro. Får sätta mig i eftermiddag med det igen.

Fleetwood Mac på Spotify (Everywhere, Go your own way...) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0