Ögongodis


Idag vågade jag mig ut ur tjejgymmet. Tog mig upp på konditionsavdelningen och valde en crosstrainer.

Efter 20 minuter var jag lagom svettig och flåsade som en hund i sommarvärmen. Då, just då - kommer världens hunk och ställer sig bredvid mig på crosstrainern. Jag ska minsann inte stanna på tjejgymmet mer än nödvändigt ;)

När jag klev av crosstrainern efter 50 minuter stötte jag ihop med en kollega. Kul! Alla tränar ju där. Typ. Måste träna där mer helt enkelt. Jag bad honom säga till kassapersonalen att vara sjuka mer på söndagar. Så jag kan jobba och tjäna pengar.

Nu blir det American Idol och bädda soffan - sen ska jag hämta lillasyster. Trevligt med nattligt sällskap! Inte ofta det händer.. :P

Pussen..!


Typ ;)
http://vice.typepad.com/vice_magazine/index_uk.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0