Klockan är knappt ens tolv...


Farmor ordinerade sängvärme och sömn. Gissa om jag somnade gott..! Nu har jag också fått inhandlat lite honung och diverse förnödenheter (läs: toapapper, grönsaker och ägg)

Amanda hörde av sig. Idag får vi reda på hur det gick för oss med tentan i Associationsrätt. Hon skulle kolla mitt betyg :)

Tentan igår gick förresten vägen, tror jag. Men fick blackout på en 3-poängsfråga. Jäkla skit. (fast en 2-poängare var iofs att skapa en mapp så det kanske inte är så farligt ändå ;)...)

Jag är rastlös, men har ingen energi. Åh, suck! Klockan är inte mer än 12 och jag vet inte hur jag ska spendera min dag :( Borde nog plugga iofs. Har ju faktiskt inhandlat böcker för flera hundra men inte öppnat dem.. :P Sen har jag en film kvar att kolla på, men det får bli när det är mörkare ute. Känns dumt annars.. Har ni också svårt att se på film mitt på ljusa dagen?

Kram från sjukstugan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0