Ingen bra dag...alls.


Har gått in i en LIA-depression.

Tingsrätten har tillsatt sina platser nu. Stort grattis till tjejerna som fick det! (iaf två av dem har varit deppiga över utebliven praktikplats, precis som jag är nu) Jag är glad för deras skull - det är jag. Och för alla andra som ordnat platser och fått platser. Men jag är otroligt nere just nu och har svårt att glädjas fullt ut.

Jag vill bara få mitt klart så jag kan slappna av. Lite ego idag - men jag rår inte för det.


Om jag inte får den plats jag hoppas på måste jag börja om på noll. Ingen lust. Konkurrensen i Göteborg är benhård. Kanske får sikta på huvudstaden? Jag hörde med söta David och det finns sovplats hos honom om det behövs ♥

Men Stockholm i två månader?
Finns det Fitness24Seven där?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0