Got it ;)


Jag fick platsen...! Tjoho..!

Larsa hade en GP i handen när jag kom till Tingsrätten. Martin och jag satte oss och letade upp dödsannonserna och sedär - det var en kvinna..! Jag var helt inställd på Stockholm så jag blev paff och alldeles chockad. Heja!

Efter Tingsrätten åkte jag iväg o shoppade lite med tjejerna. Nära-döden-upplevelse när vi skulle hitta parkering och sedan shoppade vi loss. Jag fann lite små söta presenter till underbara Alma som blir ett år på fredag. Sötnosen! Jag köpte också ett par skor och en sport-bh till mig själv.

Ikväll har jag varit iväg på gymmet och sprungit en mil och gjort lite mag-övningar. Känns bra. Nu lagar jag mat och funderar på att skippa att byta gardiner - det är ju en dag imorgon också.

Hoppas allt är bra...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0