Gammal kärlek rostar aldrig...


Ni vet hur man glömmer bort gamla älsklingslåtar och artister? Att sedan återupptäcka dem är lika häftigt som att upptäcka dem och älska dem som man gjorde då.

Jag älskar musik och gärna sådant jag lyssnat på förr och känt så mycket för förr. Bryan Adams, Håkan Hellström, Journey, Ron Pope (ja, Elin - jag har lyssnat på honom också en hel del) Maria Mena, Whitney Houston, Rihanna, Britney Spears, BackstreetBoys, Westlife, Boyzone, Eagles, Savage Garden, Bruce Springsteen, Melissa Horn, Miss Li (ba ba ba gör mig sååå glad) Bon Jovi, Peter Lemarc, Sheryl Crowe, Shakira...

you name it! Jag lyssnar nog tusan på allt.. =) Förutom house och metal

Något jag inte bör missa??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0