Fin söndag, trots snö...


Har haft en underbar söndag trots förkylning och jävulskap. Febern glimtade till lite snabbt men jag sköljde ner en värktablett och så var jag på banan. Bara lite snuva ;) Men en rinnande näsa har väl ingen dött av?

Jag mötte upp Lollo och vi gick in på TUR-mässan. Mycket folk men en hel del inspiration. Jag.Vill.Resa!

17:30 mötte jag farmorLa gondola och åt en tre-rätters middag. Så trevligt..! Det blev en ruskigt god fiskrätt till varmrätt och rundades av med en underbar chokladkaka. Vi gick igenom fredagens kalas-program och vad jag kommer vara behjälplig med. Kommer bli så trevligt så :)

Nu ser jag National Treasure (2:an - såg ettan igår) Sedan blir det kvällen.

Pussen o kramen..!

(har förresten bytt från Viktväktarna till Viktklubb - det var billigare nu när mitt 3-månaders abonnemang går ut samt att jag får ett träningsschema att gå efter och lära mig räkna kalorier)



gammal bild - då var farmor bara 86 år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0