En fin dag :)


Har haft en bra dag idag :)
Inledde med en ekonomilektion, sedan gick jag, Amanda och Hanna till Café Vanilj för en lunch. Åt lax med sötpotatis och vitlökssås. Det gick ner och jag höll mig mätt länge..! Efter det tog vi oss till Hovrätten, fick en presentation av en jurist och sedan lyssnade vi också på en förhandling.

Efter Hovrätten köpte jag ett par tygskor (behövdes verkligen!)

Jag åkte hem och tog en kaffe och mellanmål - och sov en stund. Sen tog jag en promenad, lämnade tillbaka filmer på hemmakväll, handlade mjölk och frukt på coop och gick hem sedan. Har haft lock för öronen hela dagen. Nästan värre nu. Haha! Just ätit kvällsmat bestående av gröt. Mums!

Snart är det helg. Då blir det bland annat jobb, barnvakt och söndagsmiddag med farmor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0