En bra fredag..! <3


Igår hade jag en ytterst trevlig kväll!

Besökte först Barrique Wine Bar och åt världens godaste snittar och drack ett mycket gott vin till. Rekommenderas! Det var kanske lite dyrt och jag kände mig lite fånig som inte kunde ngt om vin egentligen. Jag drack vitt och servitören var hur trevlig som helst. En entusiast utan att för den delen vara vinsnobb :)

Efter Barrique åkte jag hem till Amanda, såg på "Så ska det låta" och sedan spöade vi killarna i "Så det kan låta" =) Yey..!

Halv elva stegade jag uppför avenyn och hem till Emma där det var fest. Vi lyssnade på 80-talsdängor då Davve stod för musikvalen. Riktigt trevligt och jag kom inte hem förrän halv 4! När hände det sist?

Har fått fem timmars sömn och sen gick det inte längre. Det är ljust ute. =) Men lika glad är jag för det :)

Nu stundar barnkalas!

http://www.eventstore.se/eventstore-scandinavia-ab/annonsera-pa-studentstore?company_events=1


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag som trodde att du tog dig hemåt! Där ser man ;) Tack för en trevlig kväll iaf :)

2011-03-19 @ 13:05:37
URL: http://harmonisktkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0