Change of plans


Har varit i skolan idag. Vi löste engelskan hyfsat bra. Ska göra en powerpoint på det också, men det löser vi imorgon under lunchen. Blir bra det här.

Snart ska jag smita iväg och få mitt hår klippt. Äntligen! Det ska bli så förbannat skönt så ni anar inte! Jag skäms som tusan hela tiden, faktiskt. Det är aldrig snyggt :(

Jag tänkte åka hem till Floda efter skolan, men insåg att jag ville läsa lite inför morgondagens juridiklektion, behövde handla och sitta lite med excel. Så det har jag gjort. Plus att jag njutit av solen. Men nu är det alltså dags för Floda. Tror dock jag åker hem ikväll igen. Det är närmare till skolan härifrån. Träffar min fina familj på lördag. Har köpt presentpapper idag också till Almas presenter.

Baby, baby, baby!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0