Vardag igen



Igår åkte jag hem till en vän och sedan vidare till Askim och njöt av havsluften, blåsten och solen. Underbart..! Halv två på natten ringde lillasyster. Jag bäddade soffan åt henne och hämtade henne på hållplatsen när hon kom med vagnen. Sötnosen hade glömt att tåget inte går så sent på vardagar (eller söndagar, för den delen)

Klev upp 06:30 och tog mig en timmas morgonpromenad före frukost. Så himla härligt. Måste göra det oftare.

Idag har jag varit på Förvaltningsrätten. De saknade en nämndeman så istället för att köra igång kl 10 som utsatt så kom vi igång kl 11. Jag hade kunnat vara hemma en timma till, helt enkelt. Typiskt.

Nu ska jag iväg o dricka lite skumpa med en vän som är på god väg mot sin master. Well done..!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Systerhäng, morgonpromenad OCH skumpa inom ett och samma dygn (!) Wow på det. Underbart låter det som i mina öron. Ha kul i natten med vännen som snart tar sin master!! Pussokram Antonia

2011-06-07 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0