Utvärdering av mitt mission



Nej, jag har inte gått ner tio kilo. Det har inte blivit så.

Men sedan i höstas har jag ändå lyckats gå ner hela 8 kilo. (från januari har jag gått ner fem kilo)

Misslyckande? Verkligen inte.

Jag mår fantastiskt mycket bättre. Jag har börjat springa. Jag tänker mer på vad jag äter och gör bättre val, även om jag faller dit både två och tre gånger, precis som förr. Men jag har vunnit en stor bit självförtroende. Igår övervägde jag att ta mig till festen barbent. Barbent. Det har nog aldrig hänt förr, att jag ens övervägt det. Dessutom i en VIT klänning. Tight dessutom. Det blev inte den, men det är ändå en klänning jag vet att jag kommer använda i sommar. Jag gillade hur den satt.

Jag mår bra och jag tror det lyser igenom. Jag känner mig fin och jag gillar min kropp så mycket mer än vad jag gjort på flera år.

Jag har inte en perfekt kropp. Vad är en perfekt kropp? Är det någon som har det? Jag har kurvor, lite mer att ta i, men jag tycker om det. Det gör andra också ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0