Tack!



Jag har verkligen haft en superdag :) Gick upp imorse och bakade en kaka. Recept och så finner ni i tidigare inlägg. Kakan blev en succé ;) Det kan det bara bli när den både innehöll marabouchoklad och grädde. Haha..! Inte nyttigt över huvud taget - men det kompenserades med en pastasallad före.

Alma och Robin kom hem till mig halv elva. Vi bar ut stolar och gjorde rent de som var smutsiga. Sedan åkte vi till hmm, kärringberget? Ja, iaf där Nicklas gör lumpen. Solen sken, vi promenerade, såg vaktavlösning, promenerade och kikade runt på området, åt bulle och drack kaffe. Sedan hade soldaterna en uppvisning och därefter var klockan 15:00 och vi skulle åka hemåt.

Vi firade min födelsedag idag och jag fick bland annat vackra blommor, två tomatplantor, smycken, presentkort, pengar, bodyscrub, en solstol, en pocketbok för lata dagar och världens godaste kolor. Min familj är underbar..! ♥

När familjen åkt tog jag tag i disken. Hur mycket som helst, men jag var effektiv och nu är allt rent. Därefter tog jag en långpromenad på 1,5 timma. Så skönt ute..! Imorgon ska jag jobba så denna kvällen avnjuter jag framför tv:n om det finns något bra, annars blir det sängen med en bra bok.

Tack för idag..!
Pussokram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0