Morgonstund



När jag fyllde år fick jag en ansiktsmask av min lillasyster och den har jag nu satt på mig. Jag luktar verkligen vaniljfudge. Och den värmer. Hoppas på fina resultat. :)

Snart ska jag bege mig in till stan. Ska se om jag en gång för alla finner mig några skor och förhoppningsvis en klänning. Det får nog bli backaplan så jag kan möta upp Lollo. Misstänker att hon har lite skvaller och så måste hon få sin tvättstugebricka som jag av någon anledning har i min väska. (Vem lämnar över tvättstugebrickan när man flyttar från en lägenhet man får hyra i andra hand?? Den ska ju sitta kvar i tvättstugan..?)

Ikväll ska jag hem till en kollega på 30-årsfest. Får bli en sväng till systemet och så får vi se vad jag finner ut som present? Jag är ruskigt dålig på det där. Blommor och en flaska rött? Jobbigt bara när personen i fråga är en finsmakare vad gäller rödvin..

Jag har iaf fått sova tills jag vaknade idag. Nu blir det kaffe och havregrynsgröt. Puss..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0