Kärlek



Ligger hemma med en röd hals. Ja, lite röd är den iaf. Det retar och har sig. Inte kul alls. :( Har druckit te och försökt kurera, för jag vill ju inte vara sjuk såklart - men det gååår inte :( Hoppas på att en god natts sömn kan råda bot på det hela. Imorgon är det nämligen Emelies fixardag för jag har fått låna bilen igen. Min älskade sambo är hemma igen, men kylskåpet ekar tomt och även frysen snart. Måste inhandla så man kan göra matlådor när man börjar arbeta nu igen.

Imorgon eftermiddag ska jag också hem till farmor som bjuder hela klanen på middag. Träffade min familj nu i eftermiddag en stund också. Det var trevligt. Älskade lilla Alma var så söt så jag får ont i magen. Ville som vanligt helst ta med henne hem.

Sitter med en ansiktsmask och nagellacket håller på att torka. (fått dålig hy pga värmen, men det ska snart vara ordnat igen) Sedan blir det läggdags. I min säng. Så underbart..! :) Och Tuffe, hon har redan somnat på sin gren i sin bur. Fantastiskt. =) Har spenderat kvällen halvt om halvt sovande till Ghost. Ni vet - med unchained melody i ;) Jag blir lite förälskad när jag hör den låten. Det är liksom en hel del känsla i den. Kärlek.

Natti natt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0