Gooodmorning..!



Kvällen igår var hur trevlig som helst. Jag packade ihop presenterna och mötte Cathrine på hållplatsen. Tillsammans åkte vi hem till Jan där det var fest. Vi sjöng, dansade, pratade, gjorde nya bekantskaper och pimplade vin och annat. Anki hade bakat underbara tårtor som vart poppis rätt snabbt. Hann inte ens smaka på cheescaken för den försvann så snabbt!

Snart skulle vi bege oss därifrån och vi hamnade hur många som helst på Valand. Tur vi var så många för att klockan tolv var det fortfarande väldigt lite folk på stället. Jag tror inte jag betalade mycket mer än min cider i baren och sedan dansade vi till dess jag fick ont i mina fötter och åkte hem. Det var supertrevligt att träffa mina kollegor igen! Det har tillkommit ett par nya som jag fick hälsat på. (varav en vart lite efterhängsam och det gillade inte jag...så det var en av anledningarna till att jag beslöt att åka hem) Jag var hemma runt två och la mig nog närmare halv tre.

05:45 ringer min telefon. Jag är nog ganska vresig i telefon då jag fick detta påtalat för mig. Haha, sorry! Kände verkligen hur huvudet snurrade och jag mådde såå kass. Såg mig i spegeln och insåg att jag glömt tvätta av mig sminket innan jag la mig. Jag ville bara lägga på så jag kunde få röja upp lite, duscha och sortera tvätt så jag kunde få sova en timma till sedan innan jag skulle upp och tvätta. 

Vi avslutade samtalet och jag hoppade snabbt in i duschen. Sedan sorterade jag tvätt och plockade undan lite. (obotlig ordningsmänniska som blir stressad av oordning) Sen somnade jag gott 1,5 timma till.

Ena tvättmaskinen har krånglat nu på morgonen för mig så jag får springa dit mer än jag får vila, så jag gav upp det. Sängen är bäddad och jag har förflyttat mig till soffan.

Klockan 13 ska jag möta F på stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0