Fyndat...!



7 fynd har jag gjort - och jag har inte varit inne i ett enda provrum. Har alltså inte testat ett enda av plaggen förrän nu när jag kom hem. Orkade liksom inte. Men det verkar ju som att jag har gjort bra val :)


Nästan bara svart, men det är väl inte så förvånande va? Men faktum är att jag är mest nöjd med den korallfärgade toppen. Ska nog köpa en till, i samma modell.. Nedsatt till 49:- på Gina Tricot. Jatack..!

Flätat skärp 49:- H&M, korallfärgad topp 49:- Gina Tricot, Svart långkjol 149:- H&M, beige baslinne 30:- H&M, Solglasögon 79:- Lindex (med tillhörande leopardfodral), Svart halvtopp(?) 59:- från Gina Tricot, 3/4 Leggings 89:- The New Yorker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0