Dåsig



Igår tog jag en morgonpromenad innan frukost. Den var tung. Kändes verkligen som att man hade ett virus någonstans i kroppen. Igår när jag skulle lägga mig var jag alldeles dåsig och kände mig febrig rent av. Det blir ingen morgonpromenad idag. Istället sitter jag i soffan med en kopp kaffe och flirtar med min sambo. Hon flög o satte sig på min axel. First time ever. ♥ om än bara för en liten stund..

Vi lyssnar på musik och jag har lite ont i kroppen. Huvudet och benen mest. Taggar inför jobbet.

Funderar på såna där babyfoot-påsar. Tror ni de fugerar? (inte för att det har något med saken att göra just nu..)

Nu ska jag fundera över vad jag ska äta till frukost... Ägg på knäckemacka kanske..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0