Vi blir äldre



Det mesta är faktiskt på topp just nu :)

Jobb idag, ledigt imorgon.

Det kom in en gammal klasskamrat på jobbet igår - insåg hur himla mogna vi är nu! Han har tillomed startat ett eget företag - hur många vuxenpoäng ger det? Jag är rätt imponerad, dessutom pluggar han heltid och jobbar en massa för att inte behöva ta lån - samtidigt som han måste pendla mellan Jönköping och Stenkullen var gång han ska jobba då han pluggar på annan ort. Impressed..! Det är superkul att träffa gamla klasskamrater och upptäcka en annan sida av dem som man inte såg då. Go Kristian! (Vi gick i samma klass på Alléskolan, Floda, åk 6-9 - det är hur länge sen som helst..!) Han hängde nog bara med en av våra gamla klasskamrater numer - och jag får tråkigt nog erkänna att jag bara har sporadisk kontakt med Antonia, Alexandra, Ida och Moa. Angelica är min granne men vi lyckas sällan ses ändå :( De är de enda jag språkar med av och till. Sms eller mail mest. Eller bloggen då..

Älskade Alexandra




Kommentarer
Postat av: alexandra

nawww gumman!!=D



2011-08-22 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0