Tips?



Har ägnat förmiddagen åt att föra över bilder till min externa hårddisk (sånt som jag gör alldeles för sällan - man vet ju egentligen aldrig när datorn krashar) Men nu är jag safe ett tag till iaf. Jag har tvättid så just nu väntar jag bara på att mina kläder ska torka. Jag städar lite lätt och har just tagit tag i disken som stått ett tag. Haha, jag kan rensa golvbrunnar och vattenlås men drar mig för att diska... Något är fel på mig.

Just nu målar jag mina naglar. Bruna blir de idag. Haha rätt tråkig färg kanske så här mitt i sommaren, men jag kände för det. När tvätten är torr ska jag klä mig och ta mig in till stan. Fortfarande funkar det inte att från min dator ta sig in på internetbanken - borde verkligen ha telefonbank också... Så jag ska iaf in på ett nordeakontor och kolla mitt saldo.

Och sen blir jag nog...överraskad ;) Ni får kanske veta sen... Stay tuned ;)

Tips på en 25-års present? Jag är helt lost..!
En klasskamrat som blir 25. En tjej :)

Tips mottages tacksamt..!

Ha en fin dag!
Pussokram..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0